عملکرد عالی از طریق به کارگیری فن آوری کمپرسور نوویتک ترایدنت و نتیجه افزایش قدرت و گشتاور تولیدی توسط موتور 8 سیلندر مازراتی باعث شده تا دو مدل کواتروپورتS  و کواتروپرت اسپرت GT S در زمره پرقدرت ترین سدان لوکس جهان قرار بگیرد.فلسفه ساخت موتور کمپرسدار جدید نوویتک ترایدنت اسپرت دستیابی به عملکرد رانندگی عالی در کنار کارکرد فوق العاده آرام این پیشرانه قدرتمند است.در همین راستا متخصصین متبحر این تیونر آلمانی با تجهیز موتور8 سیلندر Vشکل4.7 لیتری و 32 سوپاپه مازراتی به یک سوپر شارژر مکانیکی و محدود کردن حداکثر فشار پر خوران به 35/0 بار موفق به انجام این مهم شدند.این متخصصین با سیستم فوق پیشرفته موتور توانستند دمای موتور را مناسب کنند.یک برنامه ریزی الکترونیکی مجدد موتور باعث افزایش طول عمر موتور انطباق عملکرد موتور با محدودیتهای اعمال شده در استاندار یورو 4 شده است.هزینه ها چیزی بالغ بر 19هزار900 یورو شده است.قدرت خروجی هر دو مدل کواتروپورت S و کواتروپورت GT S از  430 به 590  در 7300دور در دقیقه افزایش یافت.این سدان با بهره گیری از یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک توان آن را بدست آورده که در 4.6 ثانیه از 0-100  کیلو متر برسد و در 14.9 به 200 کیلومتر برسد.حداکثر سرعت این سدان295  کیلومتر است.عملکرد این سدان در کلاس خود واقعا استثنایی میباشد و با اتومبیلهای اسپرت رقابت میکند.


نوشته شده در تاریخ جمعه 4 تیر 1389    | توسط: حمید موسائی    |    |
نظرات()