ETC Camaro 

موتور  :

- کد: LSX- سازنده : جنرال موتورز- شکل ساختاری : هشت سیلندر V شکل- حجم : شش لیتر- قدرت : 1400 اسب بخار- تخمینگشتاور : 900 پوند فوت - شتاب و سرعت نهایی اعلام نشده است .

تغییرات :

- توربو 91 میلیمتری هیبرید- توربو شارژ دوقلو RG 45  Wastegates- توربو شارژ دوقلو Duo 35 Blow-off Valves- مخزن دوقلو سفارشی اسپارکو- تمام لوله کشی ها با لوله 304 ضد زنگ- اگزوز دوبل 3 اینچی- ساخت مانیفولد ها با چند لایه آلومینیم تقویت شده- رادیاتور تقویت شده و فن combo- مایع خنک کننده با حلال ضد زنگ- سیستم سفارشی خنک کننده روغن- انژکتورهای 2150cc- ریل های سوخت سفارشی- Aeromotive سری EFI FPR- سیستم جرقه زنی تقویت شده- تورک کانورتور سفارشی 4180e- تعلیق چهار اتصاله- زیر سازی مجدد بدنه- استفاده از فیبر کربن در مسیر انتقال قدرت- اکسل Moser- میل گاردان سفارشی با پوسته مقاوم- چرخ های 22 اینچی Pirelli P Zero 265/35R در جلو- چرخ های 24 اینچی Pirelli P Zero 405/25R در عقب- ترمز های شش پیستونه ی 355 میلیمتری در تمام چرخ ها- صندلی های جلو و عقب با اسکلت بندی مقاوم- پانل Reshaped روی درب ها- طراحی مجدد فاصله ادوات بر روی داشبورد- سیستم اندازه گیر خودکار متراژ ، سوخت ، پهنای باند ، فشار روغن- چرم ایتالیایی با کوک بیسبال دست دوز- میله کشی اتاق و نصب کمربندهای صندلی هواپیما- کمربندهای ایمنی اسپارکوبا 5 نقطه اتصال در جلو- کمربندهای ایمنی اسپارکوبا 4 نقطه اتصال در عقب- پانل های ساخته شده از فیبر کربن- مولتی مدیا پایونیر AVIC-Z110BT با ساب ووفر ، مانیوتور ، بلوتوٍث - پخش کننده DVD و رادیو ماهواره ای- دوربین دید عقب و اینترنت بیسیم- طراحی و ساخت مجدد سپر های جلو و عقب- بازنگری جلو پنجره برای ارتقاء خنک سازی و . . .

 

نوشته شده در تاریخ یکشنبه 7 فروردین 1390    | توسط: حمید موسائی    | طبقه بندی: شورلت،     |
نظرات()